To jedna z naszych głównych usług. Od wielu lat wspieramy wspólnoty mieszkaniowe w Warszawie, przejmując od nich pełną odpowiedzialność za kompleksowe administrowanie nieruchomością. Pomagamy na trzech płaszczyznach: organizacyjno-prawnej, eksploatacyjno-administracyjnej i technicznej, a także finansowo księgowej.
W ramach obsługi organizacyjno-prawnej oferujemy:
- prowadzenie aktualnego wykazu lokali i ich właścicieli;
- reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej przed organami sądowymi, administracyjnymi oraz innymi placówkami w najważniejszych kwestiach związanych z zarządem nieruchomością;
- zwoływanie i obsługiwanie zebrań właścicieli lokali;
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej nieruchomości wspólnej;
- prowadzenie spraw wspólnoty mieszkaniowej na zewnątrz;
- zawieranie umów w imieniu i na rzecz zleceniodawcy.
W ramach obsługi eksploatacyjno-administracyjnej i technicznej oferujemy:
- prowadzenie książki obiektu budowlanego wraz z niezbędną dokumentacją techniczną nieruchomości;
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń oraz urządzeń wchodzących w skład budynku;
- sprawowanie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących usługi na rzecz wspólnoty mieszkaniowej (między innymi w zakresie konserwacji obiektu, przeprowadzania bieżących remontów, modernizacji/naprawy instalacji, itp.);
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej obiektu (projektowej, powykonawczej oraz bieżącej);
- zapewnienie prawidłowego użytkowania nieruchomości dzięki systematycznemu i terminowemu prowadzeniu okresowych przeglądów i kontroli technicznych;
- zapewnienie utrzymania budynku wraz z całą jego infrastrukturą w należytym stanie technicznym.
W ramach obsługi finansowo-księgowej oferujemy:
- dokonywanie rozliczeń przez rachunek bankowy wspólnoty mieszkaniowej;
- przeprowadzanie comiesięcznych rozliczeń wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością;
- ewidencjonowanie kosztów bankowych, odsetek i ustalanie faktycznego stanu funduszu remontowego;
- prowadzenie pełnej księgowości;
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji księgowo-rozliczeniowej;
- windykację należności.