Obsługa wspólnot mieszkaniowych

Obsługa wspólnot mieszkaniowych

To jedna z naszych głównych usług. Od wielu lat wspieramy wspólnoty mieszkaniowe w Warszawie, przejmując od nich pełną odpowiedzialność za kompleksowe administrowanie nieruchomością. Pomagamy na trzech płaszczyznach: organizacyjno-prawnej, eksploatacyjno-administracyjnej i technicznej, a także finansowo księgowej. 


W ramach obsługi organizacyjno-prawnej oferujemy:

  • prowadzenie aktualnego wykazu lokali i ich właścicieli;
  • reprezentowanie wspólnoty mieszkaniowej przed organami sądowymi, administracyjnymi oraz innymi placówkami w najważniejszych kwestiach związanych z zarządem nieruchomością;
  • zwoływanie i obsługiwanie zebrań właścicieli lokali;
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej nieruchomości wspólnej;
  • prowadzenie spraw wspólnoty mieszkaniowej na zewnątrz;
  • zawieranie umów w imieniu i na rzecz zleceniodawcy.

W ramach obsługi eksploatacyjno-administracyjnej i technicznej oferujemy:

  • prowadzenie książki obiektu budowlanego wraz z niezbędną dokumentacją techniczną nieruchomości;
  • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń oraz urządzeń wchodzących w skład budynku;
  • sprawowanie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących usługi na rzecz wspólnoty mieszkaniowej (między innymi w zakresie konserwacji obiektu, przeprowadzania bieżących remontów, modernizacji/naprawy instalacji, itp.);
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej obiektu (projektowej, powykonawczej oraz bieżącej);
  • zapewnienie prawidłowego użytkowania nieruchomości dzięki systematycznemu i terminowemu prowadzeniu okresowych przeglądów i kontroli technicznych;
  • zapewnienie utrzymania budynku wraz z całą jego infrastrukturą w należytym stanie technicznym.

W ramach obsługi finansowo-księgowej oferujemy:

  • dokonywanie rozliczeń przez rachunek bankowy wspólnoty mieszkaniowej;
  • przeprowadzanie comiesięcznych rozliczeń wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością;
  • ewidencjonowanie kosztów bankowych, odsetek i ustalanie faktycznego stanu funduszu remontowego;
  • prowadzenie pełnej księgowości;
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji księgowo-rozliczeniowej;
  • windykację należności.
Skontaktuj się z nami